AYCM ePASS

AYCM ePASS

Az AYCM SportPass plasztik kártya 2019. december 31-én kivezetésre kerül, így ezt követően, azaz 2020.január 1-től az AYCM Elfogadóhelyekre történő belépés kizárólag ePASS használatával lehetséges.

Mi az ePASS?

Az ePASS az AYCM virtuális kártyája, amely iOS 11 vagy Android 4.4 vagy magasabb verziójú operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonra/ készülékre telepített AYCM Applikációba aktiválódik és ezen keresztül engedélyezi az AYCM Elfogadóhelyre való belépéseket. Az AYCM Applikációja az App Store-ból vagy a Google Play áruházból tölthető le.

               

Az ePASS használatát megelőzően milyen teendőm van?

  1. Töltse le az AYCM Applikációját mobiltelefonjára/készülékére.
  2. Indítsa el az applikációt, majd a Profil oldalon jelentkezzen be az AYCM Ügyfélkapu belépéshez szükséges e-mail címmel (vagy KR Ügyfél- azonosítóval) és jelszóval.

    Ha elfelejtette jelszavát, akkor az alábbi linken kérhet újat:
    https://ugyfelkapu.allyoucanmove.hu/ukapu/
     
  3. A bejelentkezést követően az applikáció letölti az ePASS-szához tartozó adatokat, majd ezután nyomja meg a CHECK-IN-t.
  4. A CHECK-IN-en belül nyomjon az „ePASS aktiválásra”
  5. Az ePASS-szal történő belépéshez internetkapcsolat szükséges.

Az AYCM Elfogadóhelyen történő beléptetéshez elég, hogyha csak az AYCM Applikációját töltöm le?

Az AYCM Applikáció letöltése nem elegendő, a beléptetéshez az is szükséges, hogy az applikációban aktiválásra kerüljön az ePASS. Az aktiválást az előző pontban leírtaknak megfelelően teheti meg.

Hogyan történik az AYCM Elfogadóhelyeken a beléptetés?

Az AYCM Applikációban a CHECK-IN-re nyomva a rendszer generál egy QR-kódot, amelyet az AYCM Elfogadóhely leolvas.

 

 

Mennyi ideig érvényes a kért QR-kód?

A QR- kód érvényességét a felette található visszaszámláló jelzi?

Mit tegyek, ha lejárt a QR-kódom?

Nyomja meg újra a CHECK-IN-t, így új QR-kódot generálhat.

Hány QR-kódot kérhetek egy nap?

Bármennyit, de az ePASS-szal is csak naponta egy alkalommal sportolhat az AYCM csomagjába tartozó AYCM Elfogadóhelyek egyikében.

Mi történik, ha elfogyott az internetem?

Amennyiben nincs internetkapcsolat, akkor a QR-kód kérése és annak az elfogadóhely általi leolvasása nem lehetséges. Ebben az esetben az AYCM Elfogadóhely megtagadja a beléptetést!

MEGOLDÁS: az AYCM Elfogadóhelyek többségénél van ingyenes Wi-Fi lehetőség vagy egy ismerős is megoszthatja Önnel arra a pár percre az internetet.

Mi történik, ha nincs nálam a mobiltelefonom/ készülékem az AYCM Elfogadóhelyen?

A QR-kód leolvasása nélkül az AYCM Elfogadóhely megtagadja a beléptetést!

Hogyan történik a beléptetés az ePASS-szommal azokon az AYCM Elfogadóhelyeken ahol nincs, vagy átmenetileg nem működik az AYCM elektronikus beléptető rendszere?

Ezekben az esetekben az AYCM Elfogadóhelyeken rendszeresített papír alapú látogatási ívet kell kitölteni, amin az AYCM SportPass száma, az AYCM Applikáció Profil oldalán található ePASS szám (pl.: EP001234).

Szükséges az AYCM Applikációt rendszeresen frissítenem?

Amennyiben a mobiltelefon/készülék jelzi az AYCM Applikáció új verziójának frissítési lehetőségét, akkor kérjük ezt minden esetben
tegye meg!

Mi a teendőm, ha mobiltelefont/ készüléket cserélek vagy újratelepítettem a mobiltelefonomat/készülékemet?

Le kell tölteni az új mobiltelefonra/készülékre az AYCM Applikációt. Belépni az applikációba felhasználó név, jelszóval és a CHECK-IN-re nyomva kérni az ePASS aktiválását. Az új mobiltelefonon/készüléken történő aktiválás után a korábban használt eszközön az ePASS már nem lesz használható. Az új mobiltelefonon/készüléken az ePASS aktiválás azonnal megtörténik.

Mi a teendőm, ha letöröltem az AYCM Applikációt?

Az App Store-ból vagy a Google Play áruházból újra letölthető az AYCM Applikációja, ahol a Profil oldalon - az AYCM Ügyfélkapus adataival – történő bejelentkezést követően automatikusan aktív és használható lesz az ePASS-sza.

Évente hányszor kérhetek aktiválást, ha újratelepítettem a mobiltelefonomat/készülékemet, vagy új mobiltelefonra/készülékre szeretnék váltani?

5 alkalommal.

Mi történik, ha ötödjére is elhagytam a mobiltelefonomat/ készülékemet?

Minden további aktiválási lehetőség az AYCM Ügyfélszolgálatáttól kérhető, kizárólag írásban az [email protected] címre küldött e-mailben és az újra aktiválás okának feltüntetésével. Az AYCM Ügyfélszolgálata a visszaélések elkerülése érdekében jogosult olyan doumentum bekérésére, amellyel a Klubtag igazolni tudja az újraaktiválás szükségességét (pl.: mobiltelefon szervíz munkalap).