GY.I.K.

A szolgáltatásunkkal kapcsolatos általános kérdések

Mi az All You Can Move SportPass?

Az ALL YOU CAN MOVE SportPass egy munkáltatóknak szánt életmódjavító szolgáltatás, amellyel partnercégeink alkalmazottai több száz különböző sportlétesítményt látogathatnak országszerte, mint például fitnesztermek, uszodák, jógatermek, tánccentrumok, stb. A kártyával egy nap csak egy sportlétesítmény látogatható, továbbá ugyanabba a sportlétesítménybe ugyanazzal az AYCM SportPass-szal, ugyanazon a napon csak egyszer lehet belépni.

Az ALL YOU CAN MOVE SportPass kizárólag év végéig (december 31-ig) tartó hűségidő vállalása mellett érhető el. A választott csomagnak megfelelő Rendelkezésre Állási Díj a szerződés lejártáig a szolgáltatás kihasználtságától függetlenül fizetendő. Tehát, ha januárban lépsz be a programba, akkor 12 hónapra szól a hűségidő, ha szeptemberben, akkor csak 4 hónapra szól az elkötelezettség (december 31-ig).

Milyen szolgáltatást tartalmaz?

Az általad kiválasztott csomagnál megjelölt létesítmények esetében a AYCM SportPass napi egyszeri használatát tartalmazza.  A létesítményeknél egy olyan szolgáltatás vehető igénybe, mely a helyi napijegyben benne van. (A kiajánlónkban szereplő, létesítmények mellett feltüntetett megjegyzéseket mindenképpen vedd figyelembe, továbbá sok helyen eszközhasználatért is felárat kérhetnek.)


 

Hogyan tudok szerződést kötni Önökkel?

Szerződni online felületünkön, az AYCM Ügyfélkapun (www.aycm.hu) keresztül vagy személyesen Ügyfélszolgálatunkon tudsz.
Az Ügyfélkapun való regisztráció (privát e-mail címmel) után, az elektronikus szerződéskötés elindításával lehetséges kártyát igényelni. Ebben az esetben a céges e-mail címeddel szükséges igazolnod, hogy partnercégnél dolgozol.

Személyes ügyintézés esetén papír alapú szerződés kitöltésére kerül sor. A szerződéskötés előtt céges belépőkártyával szükséges igazolnod magad.

További részletek a „Csatlakozással kapcsolatos kérdések” menüpont alatt található.

 

Tudok-e csomagot módosítani év közben?

Természetesen van mód arra, hogy csomagot módosíts.

Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy év közben csak magasabb, azaz drágább havi Rendelkezésre Állási Díjú csomagra tudsz módosítást kérni. Kisebb csomagra váltás a folyó szerződési periódus lejárta után lehetséges. A csomagmódosítás díja 3000,-Ft/upgrade, továbbá fizetendő a két csomag havi Rendelkezésre Állási Díja közötti különbözet is.

Főkártyásként akár az AYCM Ügyfélkapun keresztül is intézheted. Társkártyásként a Nyomtatványok menüpontban találsz szerződés módosító adatlapot, melynek kitöltése – és Főkártyással történt aláírása – után, irodánkban tudsz intézkedni.

Az upgrade ideális időpontja: tárgyhónap – amikortól magasabb csomagot szeretnél már használni- első napjai.

Csatlakozással kapcsolatos kérdések

Milyen feltételei vannak a csatlakozásnak?

A szerződéskötéshez szükséges a bejelentett teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony. Főkártyásként partnercégünk alkalmazottja tud csak csatlakozni, Társkártyásként pedig bármely cég teljes munkaidős alkalmazottja, ha nem állnak fent vele szemben az ÁSZF-ben meghatározott kizáró okok.

A szerződés 2019. december 31-én automatikusan lejár az aláírt szerződés szerint. Ha most szeretnék kártyát igényelni, akkor az én szerződésem is csak év végéig lesz érvényes?

Igen, de január 1-től újra lehet AYCM SportPass-t igényelni, az erről szóló tájékoztatót december elején küldjük majd ki.

A hónap közben igényelt kártya az aláírást követően azonnal életbe lép? Ekkor hogyan történik a havi Rendelkezésre Állási Díj elszámolása? Van időarányos számítás?

A Te döntésed alapján akár 36 óra múlva aktív státuszba kerülhet a kártya, viszont nincs időarányos Rendelkezésre Állási Díj, így mindig a hónap első napjától számoljuk a Rendelkezésre Állási Díjat. Érdemes a hónap első napjaiban belépned, illetve a szerződés kezdő dátumát hónap elsejével beállítanod.

Szeretnék igényelni egy AYCM SportPass-t az unokatestvéremnek. Van erre lehetőség?

A Főkártyás Klubtag igényelhet még egy kártyát valamely családtagja részére, ez az ún. Társkártya.

A Társkártyásra is ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint a Főkártyásra, azaz csak abban az esetben igényelhet a Főkártyás Társkártyát, ha a Társkártyás 8 órás, bejelentett munkaviszonnyal rendelkezik, nem diák, nem nyugdíjas, sem élsportoló, sem edző (Részletes feltételek a Felhasználási Szabályzatunkban). Egy Főkártyáshoz csak egy Társkártyás tartozhat.

A Társkártya igénylése csak személyesen, az All You Can Move Ügyfélszolgálati irodában lehetséges. Az igényléshez szükséges a Főkártyás által aláírt Társkártyás megbízási szerződés adatlap, melyet a weboldalunkról is le tudsz tölteni vagy irodánkban személyesen adunk át. Ezt az adatlapot úgy tudjuk elfogadni, ha a Főkártyás és a Társkártyás eredeti aláírása szerepel rajta. Ezen kívül szükség lesz a Társkártyás részéről a munkáltatójától kapott és a munkáltató által hitelesített utolsó 2 havi bérjegyzék felmutatása. A bérjegyzékeken a ledolgozott óraszámot ellenőrizzük, a fizetési rész kitakarható, számunkra nem releváns.

A Társkártyás választhat a Főkártyástól eltérő csomagú AYCM SportPass-t, s fizethet eltérő módon is, mint a Főkártyás.

A Főkártyás felelősséggel tartozik a Társkártyásáért, annak Rendelkezésre Állási Díj fizetéséért sortartásos kezességet vállal. Amennyiben annak Rendelkezésre Állási Díj elmaradása lenne, úgy a Főkártya is inaktívvá válik.

Online szerződéskötés

Hogy tudok online szerződést kötni?

Első lépésben a privát e-mail címeddel hozz létre egy fiókot az AYCM Ügyfélkapun. Ezen belül tudsz szerződést kötni. Ehhez a munkahelyi e-mail címedre lesz szükség, melyre kiküldjük a szerződés megerősítéséhez szükséges linket/hivatkozást.

Hogy tudok online szerződéskötés esetén fizetni?

A fizetés bankkártyával, EDENRED Ajándék-, Motivációs- és Bevásárlókártyával, valamint ezüst és arany EDENRED Ajándékkártyával, OTP Cafeteria kártya – “Ajándék zsebével” vagy Erzsébet-utalvány Plusz kártya – Ajándék zsebével lehetséges. A regisztráció utolsó lépése a fizetés, rendszerünk átirányít Téged az OTP Bank oldalára és a szükséges adatok megadása után teljesíthető a fizetés.

Hogy kapom meg a kártyát elektronikus szerződéskötés esetében?

Választhatsz, hogy a kártyát kézbesítéssel kéred (postázási költség 1000,- Ft, GLS futárszolgálattal 1500,- Ft) vagy személyesen fáradsz be érte az irodánkba. Amennyiben nincs időd / lehetőséged átvenni a kártyát, akkor meghatalmazottad is átveheti a kártyádat. Az ehhez szükséges meghatalmazás nyomtatvány weboldalunkról letölthető.

Mikor mehetek be a kártyámért, amit online igényeltem és mit kell magammal vinnem?

Akár a szerződés megkötése után azonnal átveheted a kártyádat az ügyfélszolgálatunkon. Nincs legyártási/átfutási idő. A kinyomtatott regisztrációs lapra lesz csak szükség. (Ha nem a kártya tulajdonosa érkezik, akkor a meghatalmazásra.)

Személyes szerződéskötés

Hogyan tudok személyesen szerződést kötni?

A 1053 Budapest, Károlyi u. 11. szám alatt lévő Ügyfélszolgálati irodánkban tudsz személyesen szerződést kötni. A Főkártyás szerződéskötéshez a személyes adataidra és a munkaviszonyod igazolására alkalmas igazolvány/dokumentum bemutatására lesz szükség. A szerződéskötés után a kártyát át is adjuk Neked és akár már másnap estétől tudod használni.

Mivel tudok fizetni személyes ügyintézéskor?

Bankkártyával, készpénzzel, EDENRED Ajándék-, Motivációs- és Bevásárlókártyával, valamint ezüst és arany EDENRED Ajándékkártyával, Ajándék Erzsébet utalvánnyal, Erzsébet Utalvány Plusz kártya – "Ajándék zsebével", OTP Cafeteria kártya - "Ajándék zsebével", GREEN PASS Ajándék utalvánnyal, GREEN PASS Egészség utalvánnyal vagy ezek kombinációjával tudsz fizetni.

Egészségpénztárnál el tudom számolni a számlát?

Sajnos, egy 2012. január. 1-től érvényes jogszabály értelmében nem.

Mit kell magammal vinnem?

Ami mindenképpen legyen Nálad, az a céges belépőkártyád vagy utolsó havi bérjegyzéked, hiszen ezzel igazolod, hogy partnercégünknél dolgozol. A szerződéshez pedig a személyes adataidra, adóazonosító jeledre, bankszámlaszámodra van szükség.

Mikor kapom meg a kártyát?

A kártyát azonnal átadjuk Neked. Aktív pedig akkortól lesz, amikortól a szerződésben kéred (következő hónap eleje vagy tárgyhavi igénylés esetén másnap estétől).

Társkártya igényléshez mire van szükség?

A Főkártyás által aláírt Társkártyás megbízási szerződés adatlapra, melyet a weboldalunkról is le tudsz tölteni vagy irodánkban személyesen adunk át. Ezt az adatlapot úgy tudjuk elfogadni, ha a Főkártyás és a Társkártyás eredeti aláírása szerepel rajta. Ezen kívül szükség lesz a Társkártyás személyes adataira, adóazonosítójára, bankszámlaszámára, valamint a Társkártyás részéről a munkáltatójától kapott, és a munkáltató által hitelesített utolsó 2 havi bérjegyzékére, kizárólag annak felmutatása erejéig.

Fizetés

Az AYCM SportPass Rendelkezésre Állási Díját egy összegben kell kifizetnem a belépéstől tárgyév december 31-ig vagy lehet havi bontásban is törleszteni?

Van lehetőség kamatmentes könnyített fizetésre, így minden hónapban azonos összeggel lehet törleszteni a Rendelkezésre Állási Díjat, de belépéskor az első két havi Rendelkezésre Állási Díjat előre kell megfizetni, illetve az évi egyszeri 3000,- Ft adminisztrációs díjat.

Amennyiben a könnyített fizetést választom, kell kamatot vagy valamilyen egyéb költséget fizetnem a havi Rendelkezésre Állási Díjon felül?

A részletfizetés kamatmentes.

Amennyiben könnyített fizetést kérek, minden hónapra kell fizetni a Rendelkezésre Állási Díjat, akkor is ha nem vagyok itthon?

Igen, a SportPass részletfizetése nem mentesíti a szerződésben vállalt feltételek alól, melynél minden hónapban ugyanazt az összegű kedvezményes Rendelkezésre Állási Díjat kell fizetni meghatározott ideig – folyó év december 31-ig – attól függetlenül is, hogy a Klubtag hányszor veszi igénybe a szolgáltatást.

Ha a havi könnyített fizetést választom, akkor hogyan kapom meg a számlát?

Digitálisan számlázunk, így minden esetben a megadott e-mail címre érkezik a számlaértesítő, melyet az AYCM Ügyfélkapudba történő bejelentkezés után a Számlajegyzék felületen tudsz megtekinteni és letölteni.

Van bármilyen rejtett költség?

Rejtett költség nincs. Havi Rendelkezésre Állási Díj ellenében napi egyszer tudod a kártyádat használni egy napijegyes szolgáltatásra.

Hogyan tudom online fizetni a Rendelkezésre Állási Díjamat?

Az AYCM Ügyfélkapu profilodban az online fizetés gombra kattintva.

Létesítményekkel és kártyahasználattal kapcsolatos kérdések

A fitnesz jegy a konditermi szolgáltatásokat jelenti?

Igen.

Érdeklődni szeretnék, hogy az AYCM SportPass felhasználható-e a MOM Wellnessben a salsa aerobic, white salsa, illetve jóga órákra?
MOM Wellness oldalán ezekre az órákra külön árlista van.

Azokat az órákat lehet látogatni (abból is naponta egyet), amit szintén a napijegynek megfelelő szolgáltatás biztosít. Ha a terem különdíjasként tünteti fel, akkor az az óratípus nem látogatható a SportPass-szal.

Ha több mint egy órás aerobik órán veszek részt (dupla óra), akkor is korlátlanul használhatom az AYCM SportPass-t?

Ha az adott létesítményben kétszer kell regisztrálni ahhoz, hogy két órát vehessen az ember igénybe, az értelemszerűen két belépésnek számít. A SportPass-szal csak egy szolgáltatás vehető igénybe, ezért a másodikat már a helyszínen kell rendezni. Ugyanez érvényes abban az esetben is, ha a fitnesztermet szeretnéd a torna után igénybe venni.

Azokon a szolgáltatásokon kívül, amiket tartalmaz az ismertető, lehet-e kérni személyi edzésprogramot az AYCM kártya használatával?

Sajnos nem, mert ez egy speciális, személyre szabott szolgáltatás.

Ugyanez az eset a fodrászat, kozmetika, masszázs, szolárium stb. esetében is, ezt az igénybevevőnek kell saját magának fizetnie.

Használhatja-e több ember ugyanazt az AYCM SportPass-t?

Nem, mert a SportPass névre szóló. A SportPass-t a tulajdonosa az aláírásával érvényesíti annak átvételekor. A kártyát a létesítmény recepciósa ellenőrzi, ezen kívül a számsor és a vonalkód/NFC kód is az adott Klubtaghoz van rendelve.

 

Lesz-e új létesítmény a listában?

Hetente bővül a partnereink köre. Az új létesítményekről a honlapunkon, illetve a Facebook oldalunkon naprakész információt találhatsz.

Havonta egy alkalommal AYCM Magazint is küldünk e-mailben, melyben tájékoztatjuk a Klubtagjainkat a legújabb látogatható létesítményeinkről, új kedvezményadókról, hírekről és újdonságokról.

Meg van szabva, hogy egy hónapban hányszor léphetek be a SportPass-szal?

Nincs. A SportPass korlátlan belépésre biztosít lehetőséget. Egy korlátozás van, melynek értelmében egy nap csak egyszer lehet belépni a kártyával egy választott sportlétesítménybe.

A létesítmény listában felsorolt termek, uszodák mindegyike igénybe vehető az AYCM SportPass-szal, vagy azok közül ki kell választani azt a létesítményt, ahova járni szeretnék?

Nem. A SportPass minden, az adott csomaghoz tartozó, a listában felsorolt létesítményben érvényes.

Az Árpád úti Springday Health Club-ban benne van a wellness-részleg látogatási lehetősége is?

Mindenhol az aerobik napijegy vagy a fitnesz napijegy által elérhető szolgáltatásokat nyújtjuk, ebben a legtöbb helyen benne van a szauna, sőt, van ahol még az infraszauna vagy az aquafitnesz is. Sajnos ebben a teremben ez extra szolgáltatásnak számít, és mint ilyen, sajnos nem vehető igénybe a SportPass-szal.

Csoportos beszedési megbízás

Nekem kényelmesebb lenne, ha nem kellene havonta a fizetést fejben tartani. Lehetséges, hogy leveszitek az összeget a bankszámlámról?

Igen, semmi akadálya. Ehhez egy felhatalmazást kell adni a netbanki felületeden vagy személyesen a bankfiókban.

Szükséges adatok:

Szolgáltató neve: Klub Rekreáció Kft.
Szolgáltató azonosítója: A13206828
Fogyasztó neve: az AYCM kártyabirtokos neve
Fogyasztó azonosítója: a KR azonosítód, csak az 5-jegyű szám. (Számlavevő rovatában a név mellett megtalálható vagy Ügyfélszolgálatunktól megkérdezhető.)

Érvényesség kezdete: Januári belépés esetén február 1.
Érvényesség vége: tárgyév november 30-a

Megbízás felső értékhatára: a havi Rendelkezésre Állási díj összege

Fontos tudnod, hogy irodánk mindig tárgy hónapot megelőző hónap közepén indítja a csoportos beszedést. A banki feldolgozási időt figyelembe véve 8-án kell listát küldenünk a banknak és 15-22-ig próbálkozik a bank az összeg beszedésével. Tehát, ha az általad adott felhatalmazás csak 9-én aktiválódik, nem lesz sikeres a beszedés. A sikertelen beszedésről értesítést (fizetési emlékeztetőt) küldünk.

Rendszeres bankkártya terhelés

Van arra lehetőség, hogy a bankkártyámról minden hónapban automatikusan levonjátok a havi Rendelkezésre Állási Díjat?

Igen, van rá lehetőség. Az AYCM Ügyfélkapudban először Bankkártya – regisztráció fizetési móddal kell egy fizetést teljesíteni, majd ezt követően tudsz felhatalmazást adni a rendszeres bankkártya terhelésre a Felhatalmazás – Havi rendszeres bankkártya terhelés menüpontban.

Ügyfélkapu használata

Mik az AYCM Ügyfélkapu előnyei?

Az AYCM Ügyfélkapuban egyszerűen és gyorsan tudsz szerződést kötni, ellenőrizheted a kártyád státuszát, követheted az aktuális egyenlegedet, ellenőrizheted számláidat illetve online bankkártyával is fizethetsz.

Hogyan tudok belépni az AYCM Ügyfélkapu felületre?

A szerződéskötéskor megadott privát e-mail címmel / KR azonosítóval – mint felhasználónévvel – és az ehhez tartozó, rendszer által kiküldött jelszóval. Ezt a jelszót minden esetben változtasd meg. Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat vagy azt szeretnéd megváltoztatni, abban az esetben az „Elfelejtett jelszó?”-, vagy „Jelszócsere” gombra kattintva tudsz új jelszót megadni.

Miért a korábbi szerződések során megadott privát e-mail címemmel tudok belépni az AYCM Ügyfélkapu rendszerbe?

A fejlesztések során azt tartottuk szem előtt, hogy bármikor, akár évekkel később is letölthesd a szerződésedet, digitális számláidat. Amennyiben munkáltatót váltottál, esetleg olyan munkahelyen dolgozol, amely még nem csatlakozott az ALL YOU CAN MOVE SportPass programhoz, akkor is beazonosíthasd magad a rendszerünkben. Erre a privát e-mail cím a legalkalmasabb. 2014 újítása, hogy felhasználónévként az 5 jegyű KR azonosítót is elfogadja rendszerünk felhasználónévként.

Kinek kell regisztrálnia az AYCM Ügyfélkapuba?

Csak azoknak kell regisztrálni az AYCM Ügyfélkapuba, akiknek eddig nem volt AYCM SportPass-sza.

Szükséges-e a Társkártyásomnak regisztrálnia az AYCM SportPass Ügyfélkapuban?

Nem, mivel Társkártya igénylése online nem lehetséges, csak személyesen lehet igényelni Ügyfélszolgálatunkon. A szerződéskötés után a Társkártyás megkapja hozzáférését az Ügyfélkapu felületre.

Mik az „egyedi azonosító”-im?

Minden Klubtagnak a privát e-mail címe és az adóazonosító jele az egyedi azonosító, így ez csak egyszer szerepelhet rendszerünkben, ezért amennyiben a korábbi évek során (2011-2018.) részt vettél az AYCM programban, abban az esetben már nem tudsz regisztrálni az Ügyfélkapuba.

Hogyan tudja az AYCM Ügyfélkapu, hogy jogosult vagyok-e AYCM SportPass Főkártyát igényelni?

Az AYCM SportPass egy zárt program, amihez csak a programhoz csatlakozott munkáltatók munkavállalói tudnak kapcsolódni. Minden AYCM partner munkáltatónk domain-jét (e-mail cím végződését) tárolja rendszerünk, így Téged ezzel azonosít be a rendszer az online szerződéskötés megkezdése előtt.

Mit tegyek, ha meg kell szakítanom vagy technikai okok miatt megszakad az online szerződéskötés folyamata, hogyan tudom azt folytatni?

A szerződéskötés megkezdése előtt kapsz egy e-mailt (jogosultságot ellenőrző levél), melyben egy linket találsz. Erre a linkre kattintva tudod folytatni a szerződéskötést attól a lépéstől, ahol korábban megszakítottad.

Mi a teendőm, ha nem tudok belépni az AYCM Ügyfélkapu rendszerébe?

Amennyiben nem tudsz belépni az Ügyfélkapuba, kérjük, ellenőrizd a bejelentkezési adataidat. Ha ennek ellenére sem sikerül, akkor vedd fel az Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén: [email protected]; +36 1 445 1563.

Kell-e fizetnem az online szerződéskötéskor?

Igen. A szerződéskötés végén a minimálisan fizetendő összeg a szerződés kezdetétől számított első két havi Rendelkezésre Állási Díj és az éves adminisztrációs díj. Ez az online fizetés az OTP Bank védett oldalán történik és ezt követően a rendszer ismét visszairányít az AYCM Ügyfélkapud felületére, ahol kiállítódik a szerződésed és fizetésed bizonylatai.

Hogyan kapom meg a kártyát?

Ha az online szerződéskötéskor a kártya személyes átvételét jelölted meg, akkor már azonnal átveheted azt nyitvatartási időben, az Ügyfélszolgálati irodánkban. Ha a postai kézbesítést jelölted meg, kártyádat az igénylést követő munkanapunkon adjuk fel, elsőbbségi, tértivevényes küldeményben. A postázás díja 1000,- Ft. GLS futárszolgálat esetén az igénylést követő munkanapunkon adjuk fel, melyet másnap kézbesítenek, ennek díja 1500,- Ft.

Hogyan tudom online fizetni a Rendelkezésre Állási Díjamat?

A saját Ügyfélkapud profiljában lehetőséged van egyenleged megtekintésére, az online számlafizetés menüpontban kifizetheted nyitott díjbekérőidet, vagy akár előre is kifizetheted Rendelkezésre Állási Díjaidat, nem csak számítógépeden, hanem akár okostelefonodon keresztül is. Amennyiben a kártyád véletlenül díjhátralékba kerül és AYCM SportPass-szod rendszerünk korlátozza és azzal a kívánt létesítménybe nem tudsz belépni, akkor okostelefonodon az AYCM Ügyfélkapuba belépve online kiegyenlítheted tartozásodat. Sikeres tranzakció pillanatában az AYCM SportPass azonnal automatikusan aktiválódik.

ePASS használatával kapcsolatos kérdések

Mi az ePASS?

Az ePASS az AYCM virtuális kártyája, amely iOS 11 vagy Android 4.4 vagy magasabb verziójú operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonra/készülékre telepített AYCM Applikációba aktiválódik és ezen keresztül engedélyezi az elfogadóhelyre való belépéseket. Az AYCM Applikációja az App Store-ból vagy a Google Play áruházból tölthető le.

Mikor igényelhetek ePASS-t/mikor válthatok plasztik kártyáról ePASS-ra?

A 2019-es évre vonatkozó szerződéskötés alkalmával már választható ePASS, illetve a 2019-es évben bármikor lehet plasztik kártyáról ePASS-ra
váltani.

Lehet egyszerre aktív plasztik kártyám és ePASS-szom is?

Klubtagjainknak egyidejűleg csak egy típusú kártyája lehet aktív.

Amennyiben ePASS-szom van, később válthatok plasztik kártyára?

ePASS választása esetén nincs lehetőség később plasztik kártyára váltani.

ePASS-t választottam, mi a további teendőm?

1. Kérjük töltse le az AYCM Applikációját mobiltelefonjára/készülékére.
2. Indítsa el az applikációt, majd a Profil oldalon jelentkezzen be az AYCM Ügyfélkapu belépéshez szükséges e-mail címmel (vagy KR Ügyfélazonosítóval) és jelszóval. (Ha elfelejtette jelszavát, akkor az alábbi linken kérhet újat: https://ugyfelkapu.allyoucanmove.hu/ukapu/)
3. A bejelentkezést követően az applikáció letölti a kártyájához/ePASSszához tartozó adatokat, majd ezután kérjük nyomja meg a CHECK-IN-t.
4. Amennyiben plasztik kártyáról vált ePASS-ra, kérjük a CHECK-IN-en belül nyomjon a „válts ePASS-ra”
5. Ha megrendeléskor ePASS-t választott, akkor kérjük, hogy a CHECK-IN-en belül nyomjon az „ePASS aktiválásra”
6. Az ePASS-szal történő belépéshez internetkapcsolat szükséges.

Hogy töltsd le és aktiváld AYCM ePASS-szod: https://www.youtube.com/watch?v=a1su1XDwuFs

Az elfogadóhelyen történő beléptetéshez elég, hogyha csak az AYCM Applikációját töltöm le?

Az AYCM Applikáció letöltése nem elegendő, a beléptetéshez az is szükséges, hogy az applikációban aktiválásra kerüljön az ePASS. Az aktiválást az előző pontban leírtaknak megfelelően teheti meg.

Hogyan történik az elfogadóhelyeken a beléptetés?

Az AYCM Applikációban a CHECK-IN-re nyomva a rendszer generál egy QR-kódot, amelyet az elfogadóhely leolvas.

Hogyan használd az AYCM ePASS-szod az elfogadóhelyen, ahova sportolni jársz: https://www.youtube.com/watch?v=f0Tkb-kPdm8

Mennyi ideig érvényes a kért QR-kód?

A QR-kód érvényességét a felette található visszaszámláló jelzi.

Mit tegyek, ha lejárt a QR-kódom?

Nyomja meg újra a CHECK-IN-t, így új QR-kódot generálhat.

Hány QR-kódot kérhetek egy nap?

Bármennyit, de az ePASS-szal is csak naponta egy alkalommal sportolhat az AYCM csomagjába tartozó elfogadóhelyek egyikében.

Mi történik,ha elfogyott az internetem?

Amennyiben nincs internetkapcsolat, akkor a QR-kód kérése és annak az elfogadóhely általi leolvasása nem lehetséges. Ebben az esetben az elfogadóhely megtagadja a beléptetést! Megoldás: az elfogadóhelyek többségénél van ingyenes Wi-Fi lehetőség vagy egy ismerős is megoszthatja Önnel arra a pár percre az internetet.

Mi történik, ha nincs nálam a mobiltelefonom/ készülékem az elfgyadóhelyen?

A QR-kód leolvasása nélkül az elfogadóhely megtagadja a beléptetést!

Hogyan történik a beléptetés az ePASS-szommal azokon az elfogadóhelyeken ahol nincs, vagy átmenetileg nem működik az AYCM elektronikus beléptető rendszere?

Ezekben az esetekben az elfogadóhelyeken rendszeresített papír alapú látogatási ívet kell kitölteni, amin az AYCM SportPass száma, az AYCM Applikáció Profil oldalán található ePASS szám (pl.: EP001234).

Szükséges az AYCM Applikációt rendszeresen frissítenem?

Amennyiben a mobiltelefon/készülék jelzi az AYCM Applikáció új verziójának frissítési lehetőségét, akkor kérjük ezt minden esetben
tegye meg!

Mi a teendőm, ha mobilteIefont/ készüléket cserélek?

Le kell tölteni az új mobiltelefonra/készülékre az AYCM Applikációt. Belépni az applikációba felhasználó név, jelszóval és a CHECK-IN-re nyomva kérni az ePASS aktiválását. Az új mobiltelefonon/készüléken történő aktiválás után a korábban használt eszközön az ePASS már nem lesz használható. Az új mobiltelefonon/készüléken az ePASS aktiválás azonnal megtörténik.

Mi a teendőm, ha letöröltem az AYCM Applikációt vagy újratelepítettem a mobiltelefonomat/ készülékemet?

Az App Store-ból vagy a Google Play áruházból újra letölthető az AYCM Applikációja, ahol a Profil oldalon - az AYCM Ügyfélkapus adataival – történő bejelentkezést követően automatikusan aktív és használható lesz az ePASS-sza.

Évente hányszor kérhetek új mobiltelefonra/ készülékre aktiválást?

Háromszor.

Mi történik, ha harmadjára is elhagytam a mobiltelefonomat/ készülékemet?

Az AYCM Ügyfélszolgálatán személyesen kérhető a további új mobiltelefonra/ készülékre történő aktiválás.