GY.I.K.

A szolgáltatásunkkal kapcsolatos általános kérdések

Mi az All You Can Move SportPass?

Az ALL YOU CAN MOVE SportPass egy munkáltatóknak szánt életmódjavító szolgáltatás, amellyel partnercégeink alkalmazottai több száz különböző AYCM Elfogadóhelyet látogathatnak országszerte, mint például fitnesztermek, uszodák, jógatermek, tánccentrumok, stb. A SportPass egy nap csak egy AYCM Elfogadóhely látogatására használható, továbbá ugyanazon AYCM Elfogadóhelyre ugyanaz az AYCM SportPass ugyanazon a napon csak egyszeri belépésre jogosít.

Az ALL YOU CAN MOVE SportPass kizárólag év végéig (december 31-ig) tartó hűségidő vállalása mellett érhető el. A választott csomagnak megfelelő Rendelkezésre Állási Díj a szerződés lejártáig a szolgáltatás kihasználtságától függetlenül fizetendő. Tehát, ha januárban lépsz be a programba, akkor 12 hónapra szól a hűségidő, ha szeptemberben, akkor csak 4 hónapra szól az elkötelezettség (december 31-ig).

Milyen szolgáltatást tartalmaznak csomagjaink?

Az általad kiválasztott csomagnál megjelölt AYCM Elfogadóhelyek esetében az AYCM SportPass napi egyszeri használatát tartalmazza.  MInél magasabb csomaggal rendelkezel, annál több AYCM Elfogadóhelyet látogathatsz meg. Az AYCM Elfogadóhelyeknél egy olyan szolgáltatás vehető igénybe, mely a helyi napijegyben benne van. (Az AYCM kiajánlónkban szereplő megjegyzéseket mindenképpen vedd figyelembe, továbbá sok helyen eszközhasználatért is felárat kérhetnek.)


 

Hogyan tudok szerződést kötni?

Szerződni online felületünkön, az AYCM Ügyfélkapun (www.aycm.hu) keresztül vagy személyesen Ügyfélszolgálatunkon tudsz.
Az Ügyfélkapun való regisztráció (privát e-mail címmel) után, az elektronikus szerződéskötés elindításával igényelhető a SportPass. Ebben az esetben a céges e-mail címeddel szükséges igazolnod, hogy partnercégnél dolgozol.

Személyes ügyintézés esetén papír alapú szerződés kitöltésére kerül sor. A szerződéskötés előtt céges belépőkártyával/munkáltatói igazolással szükséges igazolnod jogosultságod.

További részletek a „Csatlakozással kapcsolatos kérdések” menüpont alatt található.

 

Tudok-e csomagot módosítani év közben?

Természetesen van mód arra, hogy csomagot módosíts.

Szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy év közben csak magasabb, azaz drágább havi Rendelkezésre Állási Díjú csomagra tudsz módosítást kérni. Kisebb csomagra váltás a folyó szerződési periódus lejárta után lehetséges. A csomagmódosítás díja 3000,-Ft/upgrade, továbbá fizetendő a két csomag havi Rendelkezésre Állási Díja közötti különbözet is.

Főkártyásként akár az AYCM Ügyfélkapun keresztül is intézheted. Társkártyásként a Nyomtatványok menüpontban találsz szerződés módosító adatlapot, melynek kitöltése – és Főkártyással történt aláírása – után, irodánkban tudsz intézkedni.

Az upgrade ideális időpontja: tárgyhónap – amikortól magasabb csomagot szeretnél már használni- első napjai.

Csatlakozással kapcsolatos kérdések

Milyen feltételei vannak a csatlakozásnak?

A szerződéskötéshez szükséges a bejelentett teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony. Főkártyásként partnercégünk alkalmazottja tud csak csatlakozni, Társkártyásként pedig bármely cég teljes munkaidős alkalmazottja, ha nem állnak fent vele szemben az ÁSZF-ben meghatározott kizáró okok.

A szerződés 2020. december 31-én automatikusan lejár. Ha év közben kötök szerződést, nekem is ugyanúgy év végén fog lejárni?

Igen, a megkötött szerződések tárgyév végével automatikusan megszűnnek, így ha januártól folytatnád a SportPass használatát, akkor új szerződést kell kötnöd.

Ha hónap közben kötök szerződést, a SportPass mikortól használható s van-e időarányos számlázás a Rendelkezésre Állási Díjra?

A Te döntésed alapján akár 36 óra múlva aktív státuszba kerülhet a SportPass, viszont nincs időarányos számlázás, így mindig a hónap első napjától számoljuk a Rendelkezésre Állási Díjat. Érdemes a hónap első napjaiban belépned, illetve a szerződés kezdő dátumát hónap elsejével beállítanod.

Igényelhető AYCM SportPass az unokatestvéremnek is? Van erre lehetőség?

A Főkártyás Klubtagnak lehetősége van még egy SportPass igénylésésre valamely családtagja részére, ez az ún. Társkártya.

A Társkártyásra is ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint a Főkártyásra, azaz csak abban az esetben igényelhet a Főkártyás Társkártyát, ha a Társkártyás 8 órás, bejelentett munkaviszonnyal rendelkezik, nem diák, nem nyugdíjas, sem élsportoló, sem edző (Részletes feltételek a Felhasználási Szabályzatunkban). Egy Főkártyáshoz csak egy Társkártyás tartozhat.

A Társkártya igénylése csak személyesen, az All You Can Move Ügyfélszolgálati irodában lehetséges. Az igényléshez szükséges a Főkártyás által aláírt Társkártyás megbízási szerződés adatlap, melyet a weboldalunkról is le tudsz tölteni vagy irodánkban személyesen adunk át. Ezt az adatlapot úgy tudjuk elfogadni, ha a Főkártyás és a Társkártyás eredeti aláírása szerepel rajta. Ezen kívül szükség lesz a Társkártyás részéről a munkáltatójától kapott és a munkáltató által hitelesített utolsó 2 havi bérjegyzékkére, kizárólag annak felmutatása erejéjig.

A Társkártyás választhat a Főkártyástól eltérő csomagot, s fizethet eltérő módon is, mint a Főkártyás.

A Főkártyás felelősséggel tartozik a Társkártyásáért, annak Rendelkezésre Állási Díj fizetéséért sortartásos kezességet vállal. Amennyiben annak Rendelkezésre Állási Díj elmaradása lenne, úgy a Főkártya is inaktívvá válik.

Online szerződéskötés (csak AYCM Főkártya esetén)

Hogyan tudok online szerződést kötni?

Első lépésben a privát e-mail címeddel hozz létre egy fiókot az AYCM Ügyfélkapun. A fiókon belül a "Szerződéskötés" gombra kattintva a rendszer elkéri a munkahelyi e-mail címedet, melyre kiküldi a szerződés megerősítéséhez szükséges hivatkozást. További négy lépés szükséges a szerződésed véglegesítéséhez; a lépések során kiválaszthatod a használni kívánt csomagot, a szerződésed kezdő dátumát és akár más számlázási nevet is megadhatsz.

Hogyan tudok online szerződéskötés esetén fizetni?

A fizetés bankkártyával illetve OTP Cafeteria kártya – „Ajándék zsebével lehetséges. A szerződéskötés utolsó lépése a fizetés, rendszerünk átirányít Téged a SimplePay by OTP Mobil Kft. oldalára és a szükséges adatok megadása után teljesíthető a fizetés.

Személyes szerződéskötés

Hogyan tudok személyesen szerződést kötni?

A 1053 Budapest, Károlyi u. 12. (Ybl Palota) szám alatt lévő Ügyfélszolgálati irodánkban tudsz személyesen szerződést kötni. A Főkártyás szerződéskötéshez a személyes adataidra és a munkaviszonyod igazolására alkalmas igazolvány/dokumentum bemutatására lesz szükség.

Mivel tudok fizetni személyes ügyintézéskor?

Bankkártyával, készpénzzel, OTP Cafeteria kártya – „Ajándék zsebével" vagy ezek kombinációjával tudsz fizetni.

Egészségpénztárnál el tudom számolni a számlát?

Egy 2012. január. 1-től érvényes jogszabály értelmében nem.

Mit kell magammal vinnem?

Ami mindenképpen legyen Nálad, az a céges belépőkártyád/munkáltatói igazolás vagy utolsó havi bérjegyzéked, hiszen ezzel igazolod, hogy partnercégünknél dolgozol. A szerződéshez pedig a személyes adataidra, adóazonosító jeledre, bankszámlaszámodra van szükség.

Mikortól használható a SportPass?

A szolgáltatást azt követően tudod használni, miután mobilkészülékeden aktiválásra kerül az ePASS, de legkorábban a szerződésben megjelölt kezdési dátummal.

Társkártya igényléshez mire van szükség?

A Főkártyás által aláírt Társkártyás megbízási szerződés adatlapra, melyet a weboldalunkról is le tudsz tölteni vagy irodánkban személyesen adunk át. Ezt az adatlapot úgy tudjuk elfogadni, ha a Főkártyás és a Társkártyás eredeti aláírása szerepel rajta. Ezen kívül szükség lesz a Társkártyás személyes adataira, adóazonosítójára, bankszámlaszámára, valamint a Társkártyás részéről a munkáltatójától kapott, és a munkáltató által hitelesített utolsó 2 havi bérjegyzékére, kizárólag annak felmutatása erejéig.

Fizetés

Az AYCM SportPass Rendelkezésre Állási Díját egy összegben kell kifizetnem a belépéstől tárgyév december 31-ig vagy lehet havi bontásban is törleszteni?

Van lehetőség kamatmentes könnyített fizetésre, így minden hónapban azonos összeggel lehet törleszteni a Rendelkezésre Állási Díjat, de belépéskor az első két havi Rendelkezésre Állási Díjat előre kell megfizetni, illetve az évi egyszeri 3000,- Ft adminisztrációs díjat.

Amennyiben a könnyített fizetést választom, kell kamatot vagy valamilyen egyéb költséget fizetnem a havi Rendelkezésre Állási Díjon felül?

A részletfizetés kamatmentes.

Amennyiben könnyített fizetést kérek, minden hónapra kell fizetni a Rendelkezésre Állási Díjat, akkor is ha nem használom?

Igen, a SportPass részletfizetése nem mentesíti a szerződésben vállalt feltételek alól, melynél minden hónapban ugyanazt az összegű kedvezményes Rendelkezésre Állási Díjat kell fizetni meghatározott ideig – folyó év december 31-ig – attól függetlenül is, hogy a Klubtag hányszor veszi igénybe a szolgáltatást.

Ha a havi könnyített fizetést választom, akkor hogyan kapom meg a számlát?

A befizetésekről számlát készítünk, melyek a Klubtag által megadott e-mail címre kerülnek kiküldésre, ezek a későbbiekben a www.aycm.hu weboldalon található ALL YOU CAN MOVE Ügyfélkapu felületen megtekinthetőek illetve letölhetőek a  "Meglévő szerződés/Számlák" menü alatt.

Van bármilyen rejtett költség?

Rejtett költség nincs. Havi Rendelkezésre Állási Díj ellenében napi egy alkalommal használható a SportPass egy napijegyes szolgáltatásra.

Hogyan fizethetem online a Rendelkezésre Állási Díjamat?

Az AYCM Ügyfélkapu profilodban a "Fizetés" menü alatt bankkártyával vagy OTP Cafeteria kártya – „Ajándék zsebével".

AYCM Elfogadóhelyekkel és SportPass használattal kapcsolatos kérdések

Egy hónapban hányszor használható a SportPass?

A SportPass korlátlan belépésre biztosít lehetőséget. Egy korlátozás van, a SportPass egy nap csak egy AYCM Elfogadóhely látogatására használható, továbbá ugyanazon AYCM Elfogadóhelyre ugyanaz az AYCM SportPass ugyanazon a napon csak egyszeri belépésre jogosít.

Az AYCM Elfogadóhely listában felsorolt termek, uszodák mindegyike igénybe vehető az AYCM SportPass által, vagy azok közül ki kell választani azt a helyet, ahova járni szeretnék?

Nem. A SportPass minden, az általad választott csomaghoz tartozó, a listában felsorolt AYCM Elfogadóhelyen érvényes, nem kizárólag egy adott helyre. Minél magasabb csomaggal rendelkezel, annál több AYCM Elfogadóhelyet látogathatsz meg. Érdemes e szerint kiválasztanod a legmegfelelőbbet.

Ha több mint egy órás aerobik órán veszek részt (dupla óra), akkor is korlátlanul használható az AYCM SportPass?

Ha az adott AYCM Elfogadóhelyen kétszer kell regisztrálni ahhoz, hogy két órát vehessen az ember igénybe, az értelemszerűen két belépésnek számít. A SportPass által csak egy szolgáltatás vehető igénybe, ezért a másodikat már a helyszínen kell rendezni. Ugyanez érvényes abban az esetben is, ha a fitnesztermet szeretnéd a csoportos óra után igénybe venni.

A wellness részleget is igénybe vehetem?

Mindenhol az aerobik napijegy vagy a fitnesz napijegy által elérhető szolgáltatásokat nyújtjuk, ebben a legtöbb helyen benne van a szauna, sőt, van ahol még az infraszauna vagy az aquafitnesz is. Amennyiben adott teremben ez extra szolgáltatásnak számít, akkor nem vehető igénybe a SportPass által.

Lehet-e kérni személyi edzésprogramot az AYCM SPortPass használatával?

Sajnos nem, mert ez egy speciális, személyre szabott szolgáltatás.

Ugyanez az eset a fodrászat, kozmetika, masszázs, szolárium stb. esetében is, ezt az igénybevevőnek kell saját magának fizetnie.

Lesz-e új AYCM Elfogadóhely a listában?

Partnereink köre folyamatosan bővül, az új AYCM Elfogadóhelyekről a honlapunkon, az AYCM Applikáció értesítésein keresztül illetve a Facebook oldalunkon találsz naprakész információt.

Havonta egy alkalommal AYCM Magazint is küldünk e-mailben, melyben tájékoztatjuk a Klubtagjainkat a legújabb látogatható AYCM Elfogadóhelyeinkről, új kedvezményadókról, hírekről és újdonságokról.

Használható-e több ember által ugyanaz a SportPass?

Nem, mert a szerződés és a SportPass névre szóló, adott Klubtaghoz van rendelve.

Mi történik, ha lesérülök, és nem tudom használni a SportPass szolgáltatást? Akkor is kell fizetnem a Rendelkezésre Állási Díjat?

A Rendelkezésre Állási Díjat ki kell egyenlítened, azonban ha van CHERRISK Balesetbiztosításod, és egy sérülés esetén nem tudsz sportolni, a biztosító két hónapra (és legfeljebb 20 ezer forintig) megtérítheti az AYCM SportPass díját.

További részletek és feltételek ITT olvashatók.

Csoportos beszedési megbízás

Nekem kényelmesebb lenne, ha nem kellene havonta a fizetést fejben tartani. Lehetséges, hogy leveszitek az összeget a bankszámlámról?

Igen, semmi akadálya. Ehhez egy felhatalmazást kell adni a netbanki felületeden vagy személyesen a bankfiókban.

Szükséges adatok:

Szolgáltató neve: Klub Rekreáció Kft.
Szolgáltató azonosítója: A13206828
Fogyasztó neve: az AYCM kártyabirtokos neve
Fogyasztó azonosítója: a KR azonosítód, csak az 5-jegyű szám. (Számlavevő rovatában a név mellett megtalálható vagy Ügyfélszolgálatunktól megkérdezhető.)

Érvényesség kezdete: Januári belépés esetén február 1.
Érvényesség vége: tárgyév november 30-a

Megbízás felső értékhatára: a havi Rendelkezésre Állási díj összege

Fontos tudnod, hogy irodánk mindig tárgy hónapot megelőző hónap közepén indítja a csoportos beszedést. A banki feldolgozási időt figyelembe véve 8-án kell listát küldenünk a banknak és 15-22-ig próbálkozik a bank az összeg beszedésével. Tehát, ha az általad adott felhatalmazás csak 9-én aktiválódik, nem lesz sikeres a beszedés. A sikertelen beszedésről értesítést (fizetési emlékeztetőt) küldünk.

Rendszeres bankkártya terhelés

Van arra lehetőség, hogy a bankkártyámról minden hónapban automatikusan levonjátok a havi Rendelkezésre Állási Díjat?

Igen, van rá lehetőség. Az AYCM Ügyfélkapudban először Bankkártya – regisztráció fizetési móddal kell egy fizetést teljesíteni, majd ezt követően tudsz felhatalmazást adni a rendszeres bankkártya terhelésre a Fizetés menüpontban.

Ügyfélkapu használata

Mik az AYCM Ügyfélkapu előnyei?

Az AYCM Ügyfélkapuban egyszerűen és gyorsan tudsz szerződést kötni, ellenőrizheted a SportPass státuszát, követheted az aktuális egyenlegedet, ellenőrizheted számláidat illetve online bankkártyával is fizethetsz.

Hogyan tudok belépni az AYCM Ügyfélkapu felületre?

A szerződéskötéskor megadott privát e-mail címmel / KR azonosítóval – mint felhasználónévvel – és az ehhez tartozó, rendszer által kiküldött jelszóval. Ezt a jelszót minden esetben változtasd meg. Amennyiben elfelejtetted a jelszavadat vagy azt szeretnéd megváltoztatni, abban az esetben az „Elfelejtett jelszó?”-, vagy „Jelszócsere” gombra kattintva tudsz új jelszót megadni.

Miért a korábbi szerződések során megadott privát e-mail címemmel tudok belépni az AYCM Ügyfélkapu rendszerbe?

A fejlesztések során azt tartottuk szem előtt, hogy bármikor, akár évekkel később is letölthesd a szerződésedet, számláidat. Amennyiben munkáltatót váltottál, esetleg olyan munkahelyen dolgozol, amely még nem csatlakozott az ALL YOU CAN MOVE SportPass programhoz, akkor is beazonosíthasd magad a rendszerünkben. Erre a privát e-mail cím a legalkalmasabb. 2014 újítása, hogy felhasználónévként az 5 jegyű KR azonosítót is elfogadja rendszerünk felhasználónévként.

Kinek kell regisztrálnia az AYCM Ügyfélkapuba?

Csak azoknak kell regisztrálni az AYCM Ügyfélkapuba, akiknek eddig nem volt AYCM SportPass-sza.

Szükséges-e a Társkártyásomnak regisztrálnia az AYCM SportPass Ügyfélkapuban?

Nem, mivel Társkártya igénylése online nem lehetséges, csak személyesen lehet igényelni Ügyfélszolgálatunkon. A szerződéskötés után a Társkártyás megkapja hozzáférését az Ügyfélkapu felületre.

Mik az „egyedi azonosító”-im?

Minden Klubtagnak a privát e-mail címe és az adóazonosító jele az egyedi azonosító, így ez csak egyszer szerepelhet rendszerünkben, ezért amennyiben a korábbi évek során (2011-2018.) részt vettél az AYCM programban, abban az esetben már nem tudsz regisztrálni az Ügyfélkapuba.

Hogyan tudja az AYCM Ügyfélkapu, hogy jogosult vagyok-e AYCM SportPass Főkártyát igényelni?

Az AYCM SportPass egy zárt program, amihez csak a programhoz csatlakozott munkáltatók munkavállalói tudnak kapcsolódni. Minden AYCM partner munkáltatónk domain-jét (e-mail cím végződését) tárolja rendszerünk, így Téged ezzel azonosít be a rendszer az online szerződéskötés megkezdése előtt.

Mit tegyek, ha meg kell szakítanom vagy technikai okok miatt megszakad az online szerződéskötés folyamata, hogyan tudom azt folytatni?

A szerződéskötés megkezdése előtt kapsz egy e-mailt (jogosultságot ellenőrző levél), melyben egy linket találsz. Erre a linkre kattintva tudod folytatni a szerződéskötést attól a lépéstől, ahol korábban megszakítottad.

Mi a teendőm, ha nem tudok belépni az AYCM Ügyfélkapu rendszerébe?

Amennyiben nem tudsz belépni az Ügyfélkapuba, kérjük, ellenőrizd a bejelentkezési adataidat. Ha ennek ellenére sem sikerül, akkor vedd fel az Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén: [email protected]; +36 1 445 1563.

Kell-e fizetnem az online szerződéskötéskor?

Igen. A szerződéskötés végén a minimálisan fizetendő összeg a szerződés kezdetétől számított első két havi Rendelkezésre Állási Díj és az éves adminisztrációs díj. Ez az online fizetés az OTP Bank védett oldalán történik és ezt követően a rendszer ismét visszairányít az AYCM Ügyfélkapud felületére, ahol kiállítódik a szerződésed és fizetésed bizonylatai.

Hogyan tudom online fizetni a Rendelkezésre Állási Díjamat?

A saját Ügyfélkapud profiljában lehetőséged van egyenleged megtekintésére, az online számlafizetés menüpontban kifizetheted nyitott díjbekérőidet, vagy akár előre is kifizetheted Rendelkezésre Állási Díjaidat, nem csak számítógépeden, hanem akár okostelefonodon keresztül is. Amennyiben a SportPass véletlenül díjhátralékba kerül és azt rendszerünk korlátozza és azzal a kívánt AYCM Elfogadóhelyre nem tudsz belépni, akkor okostelefonodon az AYCM Ügyfélkapuba belépve online kiegyenlítheted tartozásodat. Sikeres tranzakció pillanatában az AYCM SportPass azonnal automatikusan aktiválódik.

ePASS használatával kapcsolatos kérdések

Mi az ePASS?

Az ePASS az AYCM virtuális kártyája, amely iOS 11 vagy Android 4.4 vagy magasabb verziójú operációs rendszerrel rendelkező mobiltelefonra/készülékre telepített AYCM Applikációba aktiválódik és ezen keresztül engedélyezi az elfogadóhelyre való belépéseket. Az AYCM Applikációja az App Store-ból vagy a Google Play áruházból tölthető le.

Az ePASS használatát megelőzően milyen teendőm van?

1. Töltse le az AYCM Applikációt mobiltelefonjára/készülékére.
2. Indítsa el az applikációt, majd a Profil oldalon jelentkezzen be az AYCM Ügyfélkapu belépéshez szükséges e-mail címmel (vagy KR Ügyfélazonosítóval) és jelszóval.

Ha elfelejtette jelszavát, akkor az alábbi linken kérhet újat:
https://ugyfelkapu.allyoucanmove.hu/ukapu/


3. A bejelentkezést követően az applikáció letölti a kártyájához/ePASSszához tartozó adatokat, majd ezután kérjük nyomja meg a CHECK-IN-t.
4. A CHECK-IN-en belül nyomjon az „ePASS aktiválásra”
5. Az ePASS-szal történő belépéshez internetkapcsolat szükséges.

Hogy töltsd le és aktiváld AYCM ePASS-szod:
https://www.youtube.com/watch?v=FxauDeV_n9Y

Az elfogadóhelyen történő beléptetéshez elég, hogyha csak az AYCM Applikációját töltöm le?

Az AYCM Applikáció letöltése nem elegendő, a beléptetéshez az is szükséges, hogy az applikációban aktiválásra kerüljön az ePASS. Az aktiválást az előző pontban leírtaknak megfelelően teheti meg.

Hogyan történik az elfogadóhelyeken a beléptetés?

Az AYCM Applikációban a CHECK-IN-re nyomva a rendszer generál egy QR-kódot, amelyet az elfogadóhely leolvas.

Hogyan használd az AYCM ePASS-szod az elfogadóhelyen, ahova sportolni jársz: https://www.youtube.com/watch?v=QZo_Y2168cI

Mennyi ideig érvényes a kért QR-kód?

A QR-kód érvényességét a felette található visszaszámláló jelzi.

Mit tegyek, ha lejárt a QR-kódom?

Nyomja meg újra a CHECK-IN-t, így új QR-kódot generálhat.

Hány QR-kódot kérhetek egy nap?

Bármennyit, de az ePASS-szal is csak naponta egy alkalommal sportolhat az AYCM csomagjába tartozó elfogadóhelyek egyikében.

Mi történik, ha elfogyott az internetem?

Amennyiben nincs internetkapcsolat, akkor a QR-kód kérése és annak az elfogadóhely általi leolvasása nem lehetséges. Ebben az esetben az elfogadóhely megtagadja a beléptetést!

MEGOLDÁS: az elfogadóhelyek többségénél van ingyenes Wi-Fi lehetőség vagy egy ismerős is megoszthatja Önnel arra a pár percre az internetet.

Mi történik, ha nincs nálam a mobiltelefonom/ készülékem az elfogadóhelyen?

A QR-kód leolvasása nélkül az elfogadóhely megtagadja a beléptetést!

Hogyan történik a beléptetés az ePASS-szommal azokon az elfogadóhelyeken ahol nincs, vagy átmenetileg nem működik az AYCM elektronikus beléptető rendszere?

Ezekben az esetekben az elfogadóhelyeken rendszeresített papír alapú látogatási ívet kell kitölteni, amin az AYCM SportPass száma, az AYCM Applikáció Profil oldalán található ePASS szám (pl.: EP001234).

Szükséges az AYCM Applikációt rendszeresen frissítenem?

Amennyiben a mobiltelefon/készülék jelzi az AYCM Applikáció új verziójának frissítési lehetőségét, akkor kérjük ezt minden esetben
tegye meg!

Mi a teendőm, ha mobiltelefont/ készüléket cserélek vagy újratelepítettem a mobiltelefonomat/készülékemet?

Le kell tölteni az új mobiltelefonra/készülékre az AYCM Applikációt. Belépni az applikációba felhasználó név, jelszóval és a CHECK-IN-re nyomva kérni az ePASS aktiválását. Az új mobiltelefonon/készüléken történő aktiválás után a korábban használt eszközön az ePASS már nem lesz használható. Az új mobiltelefonon/készüléken az ePASS aktiválás azonnal megtörténik.

Mi a teendőm, ha letöröltem az AYCM Applikációt?

Az App Store-ból vagy a Google Play áruházból újra letölthető az AYCM Applikációja, ahol a Profil oldalon - az AYCM Ügyfélkapus adataival – történő bejelentkezést követően automatikusan aktív és használható lesz az ePASS-sza.

Évente hányszor kérhetek aktiválást, ha újratelepítettem a mobiltelefonomat/készülékemet, vagy új mobiltelefonra/készülékre szeretnék váltani?

5 alkalommal.

Mi történik, ha ötödjére is elhagytam a mobiltelefonomat/ készülékemet?

Az AYCM Ügyfélszolgálatán személyesen kérhető a további új mobiltelefonra/ készülékre történő aktiválás.