Gym ForFit Funkcionális Sportcentrum Lásd órarend

Eger | Doktor Sándor Imre utca 4.
Belépés
  • XSMALL
  • SMALL
  • MEDIUM
  • LARGE
  • XLARGE
  • XXLARGE
kártyákkal
Lépj be ebbe a létesítménybe már havi 11.900 Ft-ért

Biztosított szolgáltatások

Csoportos óra
hard body training / hardcore training / kettlebell / köredzés / metcon training

Értékeld a létesítményt

5 / 5

Megjegyzés

Az órákon való részvételhez előzetes bejelentkezés szükséges a létesítmény Facebook oldalán.

Az elfogadóhelyről

A Hard Body Training pár szóban bemutatva: sok eszköz, színes gyakorlatok, statikus és dinamikus feladatok, ismétlésszám és időalap. A klasszikus köredzéstől eltérően az izomcsoport centrikus blokkok kerülnek inkább előtérbe. Izom és erőfejlesztés, mozgásminőség illetve az agy-izom kapcsolat javítása a Hard Body edzésrendszer alapkövei. Az edzésen külön figyelmet kapnak a nemek szerinti domináns testrészek, mint például a férfiaknál a mell-hát-kar izmok, a lányoknál a láb-far-has izmok. A feladatok személyre szabott skálázása nagy hangsúlyt kap, így bármilyen edzettségi szinttel be lehet kapcsolódni az órákra.
 
A Metcon Training több fázisú, idő alapú, változatos terhelésre épülő edzés, ahol egyéni és páros gyakorlatokkal egyaránt találkozhattok. Az eszközöket tekintve igen széles a választék - Rip-Trainer,TRX, homokzsák, kézi súlyzók, medicin labdák, kötelek, padok - segítenek elérni a célod. Az izmok fejlesztése mellett, hangsúlyt kap az is, hogy ezeket hogyan kapcsoljuk össze egymással egy komplex, minőségi mozgássá. Ez a fajta edzés tökéletes lehetőség, ha állóképesség és erőfejlesztés mellett szeretnéd javítani mozgékonyságod, koordinációd és egyensúlyérzékedet is.
 
A funkcionális köredzés idő alapú, változatos terhelésre épülő edzésforma. Rendkívül színes az eszközöket illetően – Rip-Trainer,TRX, homokzsák, kézi súlyzók, medicin labdák, kötelek, padok…és természetesen a saját testsúlyos feladatok. Statikus és dinamikus gyakorlatokon át, az egyszerűtől az összetett, fejlett mozgáskoordinációt vagy éppen egyensúlyérzéket igénylő mozdulatsorokig. Stabilitás, mobilitás, robbanékonyság. Az egyes izmok fejlesztése mellett, nagy hangsúlyt kap az is, hogy ezeket hogyan kapcsoljuk össze egymással egy komplex, minőségi mozgássá. Mindegy hogy milyen sportból érkezel, vagy csak éppen a hétköznapok hőse szeretnél lenni biztosan jól szórakozol majd ezen a folyton megújuló tréningen.
 
A kettlebell training fő eszköze a kettlebell nevű, ágyúgolyóra hasonlító füles súlyzó, ősi orosz nevén a girja. Ez az egyszerű, de sokoldalúan használható eszköz és a mögötte lévő edzésrendszer adja az edzések gerincét. Emellett azonban, aki e mellett az edzésforma mellett kötelezi el magát, ugyanúgy számíthat a saját testsúlyos, mint a súlyzórúddal végzett alapvető összetett gyakorlatok (pl.: fekvőtámasz, húzódzkodás, elemelés, nyomások, stb.) előfordulására is, ugyanezen rendszerben gondolkodva.
 
A kettlebell edzések célja, hogy a sport és a mozgás iránt elkötelezett embereket faragjon, az egészségük megőrzése, adott esetben helyreállítása, jobbítása, a kondicionális képességeinek (erő, állóképesség, gyorsaság, hajlékonyság) javítása által, fokozva ezzel életük minőségén, egyszerű, de hatásos eszközök és módszerek felhasználásával.
 
A mottónk iránymutatás is egyben, az ott szereplő sorrendet betartva: hisszük, hogy csak jó minőségű mozgásra alapozva lehet kondicionális képességeket fejleszteni. Ezért az edzések részét képezik olyan korrekciós gyakorlatok, rávezető mozdulatsorok, amelyek segítségével a mozgásminőséget a megfelelő szintre hozva tudunk továbbfejlődni, a többi képesség tekintetében.
 
A Hardcore training egy csoportosan (zenére) végzett súlyzórudas edzésmódszer, amely a magas ismétlésszám, és a váltakozó intenzitás miatt szinte határterhelésre bírja a szervezetet, melynek az izomzatra (és a zsírraktárakra) valamint az állóképességre gyakorolt hatása elképesztő.
 
A fenti adatok tájékoztató jellegűek, a pontos információkért látogassa meg a létesítmény weboldalát.

Kapcsolat és nyitva tartás

H é t f ő órarend szerint
K e d d órarend szerint
S z e r d a órarend szerint
C s ü t ö r t ö k órarend szerint
P é n t e k órarend szerint
S z o m b a t órarend szerint
V a s á r n a p órarend szerint

Gym ForFit Funkcionális Sportcentrum legutóbbi hírei

Gym ForFit Funkcionális Sportcentrum - Új AYCM elfogadóhely

All You Can Move SportPass a funkcionális edzések fanatikusainak szeretne kedvezni  legújabb Elfogadóhelyével, az egri Gym ForFit Funkcionális Sportcentrummal. A sportközpont egyik kiemelt óráj

Gym ForFit Funkcionális Sportcentrum - Új AYCM elfogadóhely

All You Can Move SportPass a funkcionális edzések fanatikusainak szeretne kedvezni  legújabb Elfogadóhelyével, az egri Gym ForFit Funkcionális Sportcentrummal. A sportközpont egyik kiemelt óráj